loading...
عاشقانه
سجاد نوری بازدید : 22 تابستان 1392 نظرات (0)

سلام خدایی که جهان و با زیبایش افریدی خدا چرا باید من تو این دنیا بدبخت باشم خدا چرا بندنتو فقط تابلو میکنی چرا خدا چرا من باید ادم باشم یه نفر دیگه خوب خدا چرا من ناشکرم از زندگیم خدایا چرا من بس بقیه نیستم چرا نمیتونم مثل بقیه باشم چرا نمیتون برای خودم همدمی داشته یا رفیقی داشته باشم خدایا چرا چرا من مثل بقیه نیستم


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایتی برای تفریح و متن خنده دار و اس ام اس باحال عاشقانه برا بینندگان وبلاگم لطفان نظر بدید اگه متن جالب خواستید بهم بگین اینم ایدیی یا هوم:iran2346@yahoo.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    2+2 چندتاست اگه گفتین؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 83
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 59
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 22
  • بازدید ماه : 82
  • بازدید سال : 92
  • بازدید کلی : 4,079
  • کدهای اختصاصی
    I LOVE YOU