loading...
عاشقانه
سجاد نوری بازدید : 24 پاییز 1392 نظرات (0)

به نام خدا

من سربازم میخوام خاطرات سربازی از اول تا الان که اومدم مرخصی رو بنویسیم ما اولین روز رفتیم لباس گرفتیم اومدیم خونه و خودمون اماده کردیم تا از نوع بریم تا روز موعد اومد رفتیم خدمت اولین روز ما رو توجیه کردن و گفتن به ما فوشم بهتون دادن حرفم نزنید و حتی چوب خوردید یک  حرفم نزنید یعنی قانون ارتش اینه روزها گذشته که یه روز رفتیم قرارگاه با بچه ها پای بالا دعوا گرفتیم بخاطر فوش بد از دعوا تنبیه شدیم بد تنبیه شدیم یعنی تنبیه ما رو کردن که نزدیک بود گریهمون دربییاد تا الان دوتا گروهبان عوض کردیم والانم دارم این داستان و مینویسم 14 روز مونده اموزشیم تمومشه رفیقای جدید پیدا کردیم با محیط پادگان وقف دادیم و با بهترین کسا شوخی میکنیم و با هم حرف میزنیم بعضی اوقات ناراحتیم بعضی اوقات شاد بعضی اوقات گریه میکنیم بعضی اوقات میخندیم بعضی  اوقات باهم دعوا میکنیم بعضی اوقات باهم دوستیم سخت نیست سربازی هر کی میگه سخت باید تو زندگی سختی باشه تا مرد شی چند روز دیگه میریم زندگی در شرایط دشوار جایی که حتی غذا وجود نداره باید خودمون و سیر کنیم باید زندگی سختی باشه اینم نتایج سربازیی من الان فکر روزایی میکنم جوون بودم جوونی میکردم ولی جوونی ادمو غیرتت ازت میگرن تو خدمت سر به زیرت میکنن با کسی کار نداری حرف کسی رو گوش نمیدی قدر پدر مادرتو خوب میدونی قدر زندگیت بعضی چیزا رو فراموش میکنی حتی کسی که عاشقشم بودی فرامو ش میکنی میگی تازه دارم سختی رو حس میکنم سختی دنیا به پای ماست

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایتی برای تفریح و متن خنده دار و اس ام اس باحال عاشقانه برا بینندگان وبلاگم لطفان نظر بدید اگه متن جالب خواستید بهم بگین اینم ایدیی یا هوم:iran2346@yahoo.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    2+2 چندتاست اگه گفتین؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 83
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 59
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 65
  • بازدید سال : 75
  • بازدید کلی : 4,062
  • کدهای اختصاصی
    I LOVE YOU